söndag 3 mars 2013

Den 18e ska jag på återbesök med T. De som driver rehabet kör henne till Sigtuna där jag möter upp (tack och lov, såg inte direkt fram emot resa till Gävle-Sigtuna-Gävle-hem med transport).

Har fått regelbundna rapporter, och hon är mycket omtyckt och trivs. De har haft ute ET i två omgångar, och tyvärr har hon fortfarande ömhet i nacke och rygg, vilket inte direkt gör mig hoppfull, eftersom hon ju faktiskt vilat helt i fem månader. Men it ain't over 'til the fat lady sings, och därför är mitt fokus just nu att det kommer gå bra och att hon kommer kunna åka tillbaka till rehabet för igångsättning.

7 kommentarer:

birgittashastsida.com sa...

Aha...så det ska även sätta igång henne?

Varför gör du inte detta själv?

Hoppas VERKLIGEN på det bästa!

Trasselkvast sa...

Sätta igång var fel: skritta igång menade jag. För hand alltså. Något jag kan vara alldeles utan själv känner jag, särskilt som det kostar mig drygt 2000 att ha henne där, men att en stallplats som JAG vill ha den här i Sthlm kommer kosta mig omkring 7000. Då kan hon hellre stå kvar där någon/några månader till.

www.birgittashastsida.com sa...

Nä usch...,finns inget tråkigare än att skritta för hand :(!

birgittashastsida.com sa...

LYCKA TILL IDAG!!!!

Trasselkvast sa...

Åh tack vad du är snäll och vilket minne! Men tyvärr så var jag felbokad och ska inte ditt förrän den 26e nu... blir att vanka här hemma och bita på naglarna en vecka till.

Serafim sa...

Håller tummarna och hoppas att det går bra idag.

Trasselkvast sa...

Alltså, jag har möjligen inte så många läsare, men de är hur som helst världens bästa. Tack för omtanken.