lördag 5 maj 2012


Har ridit ut, åtta-kilometersrundan, och stiftat närmare bekantskap med en gran när en köttätande joggare sprang förbi. Är inte klokt vad mycket spindlar det bor i granar hörni? Bara min fantabulösa balans som gjorde att jag inte trillade av (och istadigt klängande längs ena sidan på hästen likt en indian).

Barr i häcken fick jag också. Och nej, det är inte för att jag tycker det är så mysigt att rida barbacka som jag gör det, men eftersom hon haft inflammation i korsryggen känns det bättre att inte lägga sadel på henne innan hon är godkänt okej.

Fick lite bilder från senaste hoppningen på pre-stoet, jättefina bilder, och väldigt kul att få, jag ser ju väldigt sällan mig själv annars. Nog har hon bra teknik för att vara "dressyr-häst"?


Vi hoppar som synes inte särskilt högt, men jag hoppar ännu lägre med H:


Och slutligen en bild jag tagit med min skruttiga mobilkamera under färd på den bild som min skitbilliga back-kamera från Jula ger på Tilly i transporten. Hyfsat, eller vad säger ni?


Inga kommentarer: