fredag 7 januari 2011

Dag 10 - Mina drömmar

Jag har inte särskilt höga ambitioner faktiskt. Jag vill hålla mitt hästande på en nivå där det alltid är roligt, aldrig pressande.

Jag vill kunna tävla dressyr på LA-nivå, hoppning på 130-höjd och kunna tävla lätt fälttävlan. Jag tänker givetvis träna högre, men jag tror att det där även är min begränsning. Jag hoppas att Tilly får bli fullt frisk så att vi kan ha många roliga år framför oss.

Jag drömmer även om att flytta någon dag, helst till hus med eget stall, men jag kan även tänka mig att bo i närheten av inackorderingsstall, som då måste ha fullskötsel, ridhus och tränare som kommer DIT. Jag drömmer om att slippa ha så långt till allt, tävling, träning, veterinär osv.

Just nu drömmer jag ändå mest bara om att Tilly ska vara fullt igång, att vi ska kunna träna ordentligt och att jag i sommar ska kunna släppa henne på vårt rejäla sommarbete, för det har hon inte gått på förut.

Och gudars skymning vad jag drömmer om det här (både sommar och terrängläger):

Inga kommentarer: