torsdag 21 oktober 2010

Ska tävla på lördag, och kollade de preliminära startlistorna i måndags, som de trevligt nog lagt ut. Startar i början på första klassen, och sist (! kors i taket !) i den andra. Räknade då ut att de med den mängd starter som var så blir det minst fyra timmar mellan starterna, och det är, som tidigare skrivet, inte särskilt optimalt för min häst. Är väl inte optimalt för någon häst förvisso, men finns säkert hästar som tar det bättre än min.

Så, mailade och frågade om jag istället kunde få 1:a startnummer i andra klassen, då skulle det bli ca en timme mellan. Det var alltså i måndags. Idag torsdag har denna startlista blivit ändrad flera gånger (strykningar), men jag ligger kvar på samma platser. Inte heller har jag fått svar på mail. Den här gången heller.

Jag FATTAR att de inte kan tillgodose allas önskemål, men hur svårt kan det vara för arrangören att svara på mail? Ett enkelt ja eller nej tar max en halvminut att skicka iväg. Om de inte vill ha förfrågningar per mail, lägg då inte UT någon mailadress i ryttarmeddelandet.

Jag behöver VETA hur de ska göra, för om de inte flyttar mig så kommer jag stryka mig till första klassen och åka direkt till andra, för att därefter efteranmäla till tredje klassen om han känns bra (och därmed automatiskt få första startnummer och ca en timme mellan klasserna).

Svara på mail!

1 kommentar:

Mikaela sa...

Sv: Ja, verkligen! :D