lördag 6 november 2010

Gjorde det enkelt för mig och skrittade ut på B med Tilly som handhäst igen. 40 minuter på grusväg, bara fram och tillbaka, är rätt tråkigt, men helt okej motion ändå. Tilly var på stoigt humör och surade till på B varje gång han vände på huvudet åt hennes håll (och han är som en pendelklocka när man rider ut, så det var ofta). I början sa jag till henne, men sen orkade jag inte och tyckte att de fick sköta det där själva. Så nästa gång när hon såg grinig ut så sneglade B direkt bak på mig, som att han sa "Men hallå? Ska hon få göra sådär eller?!". Sötnos.

Åh, också, jag är inne på Tradera och olika hästsiter, och hittar hur mycket söta, fina, tjejiga saker som helst som jag skulle vilja klä Tilly i, men jag vet ju inte om jag ska behålla henne än, så det är liksom ingen idé. Men eftersom jag nu har en brun häst (B är ju fux), så innebär det att jag kan köpa ROSA saker, och det VILL jag!

Har köpt ett superfint svart träns med vit fodring och köpt ett strasspannband till det. Det köpte jag eg till B, innan Tilly kom, men det är hon som har det nu (eftersom det träns jag fick med håller på att gå sönder, och eftersom det inte är mitt vill jag inte använda det då), och hon är SÅ SÖT i det...

Inga kommentarer: