måndag 29 november 2010

I morse när jag vaknade var det 16 minus. Gissa om jag var glad att jag slapp pulsa ner till stallet då? Vaknade av mig själv 08:42, det var också helt fantastiskt skönt.

Ringde "min" veterinär, som sett B sen han var liten och bokade tid för besiktning. Hon ursäktade sig med att hon inte hade tid idag.. och kom direkt ihåg B och att det varit lite meck med böjprovet när jag köpte honom. Sånt gillar vi. Inte meck med böjprov, men att vetten minns sina patienter.

På onsdag vid lunch blir det, eftersom det är hopplektion ikväll, och jag vill vara helt säker på att JAG gjort allt jag kan för att han ska vara mjuk, och vill därför inte böja dagen efter ett relativt krävande pass.

Så om ni kunde ha godheten att hålla tummarna för att han inte markerar på böjprovet då, sin vana trogen, så vore det bra...

Inga kommentarer: