onsdag 24 november 2010

Jag får hoppa över hoppträningen ikväll märker jag. Jag har inte fyrhjulsdrift på min bil och bara halt eller blåst hade nog funkat, men inte båda i kombination. Gick okej att åka igår, men dels så blåste det inte riktigt lika mycket då, och dels så åkte jag i skogen där det var relativt vindskyddat.

Jag hoppas bara att det gett med sig lite tills imorgon fm, för då ska jag på återbesök med Tilly och måste åka motorvägen, och där blåser det satan.

MÅSTE byta bil nu, det här håller inte längre. Har faktiskt funderat på en sån här, okej, samma plastskit som min Kia, men jag behåller ju ändå inte bilar längre än två år, så det kan ju kvitta.

Idag får det bli promenad med Tilly tror jag, hon börjar tröttna på att springa i samma cirkel alla dagar, och det förstår jag. Dessutom är det inte så särskilt varmt att stå i mitten av den där cirkeln, och även om det kanske är lite självmordsförsök att bege sig ut med henne i koppel en sån här dag så måste man variera sig lite.

Inga kommentarer: